Република Србија
ОПШТИНА АЛЕКСАНДРОВАЦ
ОПШТИНСКА УПРАВА
Александровац
ул. Јаше Петровића, број 26
Број: 404-130–27/2017
Датум:08.06.2017.године
На основу члана 108. Закона о јавним набавкама (“Службени гласник РС“, број 124/2012, 14/2015 и 68/2015) и Извештаја о стручној оцени понуда, број 404-130-26/2017 од 07.06.2017.године, Начелник Општинске управе Општине Александровац доноси:
ОДЛУКУ О ДОДЕЛИ УГОВОРА
за јавну набавку мале вредности добара
број ЈН 1.1.5.Д /2017
1.Уговор за јавну набавку мале вредности добара број ЈН 1.1.5.Д/2017- Набавка канцеларајског материјала по партијама:партија 1.-канцеларијски материјал и партија 2.-тонери и кетриџи, додељује се понуђачу
-за партију 1.-канцеларијски материјал
TP“Laser Team“d.o.o. ул. Шумадијска, бр.113/2, 37000Крушевац,
број понуде 30/5 од 30.05.2017. године, број понуде код наручиоца 404-130-17/2017 од 30.05.2017.године.
-за партију 2.-тонери и кетриџи
TP“Laser Team“d.o.o. ул. Шумадијска, бр.113/2, 37000Крушевац,
број понуде 30/5-1 од 30.05.2017. године, број понуде код наручиоца 404-130-18/2017 од 30.05.2017.године.
2.Ову Одлуку у року од 3 (три) дана од дана доношења објавити на Порталу Управе за јавне набавке.
О б р а з л о ж е њ е
Наручилац је дана 11.05.2017. године донео Одлуку о покретању поступка јавне набавке мале вредности добара број 404-130/2017.
Позив за подношење понуда број 404-130-3/2017 од 22.05.2017.године објављен је на Порталу Управе за јавне набавке дана 22.05.2017.године и достављен на адресе три потенцијална понуђача:1)СТР “Краус“ Александровац, 2)ТРДД “Пресс НД“ Александровац и 3)“Тим Николић“ Александровац .
Након спроведеног поступка отварања понуда и сачињавања Записника о отварању понуда, број 404-130-22/2017 од 30.05.2017.године, Комисија за јавну набавку је приступила стручној оцени понуда и сачинила Извештај о стручној оцени понуда број 404-130-26/2017 од 27.06.2017.године.
У Извештају о стручној оцени понуда Комисија је констатовала следеће:
1)Предмет јавне набавке су добра-Набавка канцеларијског материјала по партијама:партија 1.-канцеларијски материјал и партија 2.-тонери и кетриџи.
-Позив за подношење понуда број 404-130-3/2017 од 22.05.2017.године објављен је на Порталу Управе за јавне набавке дана 22.05.2017.године и достављен на адресе три потенцијална понуђача:1)СТР “Краус“ Александровац, 2)ТРДД “Пресс НД“ Александровац и 3)“Тим Николић“ Александровац .
-Поступак отварања понуда вођен је у просторијама Наручиоца у улици Јаше Петровића, број 26 у Александровцу дана 30.06.2017.године са почетком у 11:00 часова, од стране Комисије за јавну набавку формиране Решењем Наручиоца број 404-130-1/2017 од 11.05.2017.године.
2)Укупна процењена вредност јавне набавке без ПДВ-а је:…………………..1225.000,00 динара
(партија 1.-700.000,00 +партија 2.-525.000,00)
3)Основни подаци о понуђачима
У року за подношење понуда Наручиоцу је достављено 12 благовремених понуда:
Број под којим је понуда заведена | Назив или шифра понуђача | Датум пријема | час |
404-130-10/2017 | “ОДРИ ПРИНТ“ Д.О.О.
ул. Прешернова, бб, 14000 Ваљево |
26.05.2017.год. | У 9 часова и
10 минута |
404-130-11/2017 | “КИМТРЕФ“ Д.О.О.
Индире Ганди , бр. 5, 11000Београд-Вождовац |
26.05.2017.год. | У 10 часова и
30 минута |
404-130-12/2017 | “Информатика“А.Д. Београд (Стари Град)
ул. Јеврејска , бр. 32, 11000 Београд |
29.05.2017.год. | У 8 часова и
30 минута |
404-130-13/2017 | “ПАПИРУС КОМЕРЦ“ д.о.о.
Војводе Петра Бојовића, бр. 16, 37000 Крушевац |
29.05.2017.год. | У 8 часова и
30 минута |
404-130-14 /2017 | “I & D COM’’ d.o.o. slobodna zona Beograd, Viline vode bb,
11158 Beograd |
29.05.2017.год. | У 9 часова и
58 минута |
404-130-15/2017 | П.Д.“БРОКЕР“ д.о.о. Ниш
ул.Мајаковског, бр. 95, 18000 Ниш (Медијана) |
29.05.2017.год. | У 11 часова |
404-130-16/2017 | Трговинска радња “ДД ПРЕС НД“,
37230 Александровац |
30.05.2017.год. | У 9 часова и
30 минута |
404-130-17/2017 | TP“Laser Team“d.o.o.
Ул. Шумадијска, бр.113/2, 37000Крушевац |
30.05.2017.год. | У 9 часова и
30 минута |
404-130-18/2017 | TP“Laser Team“d.o.o.
Ул. Шумадијска, бр.113/2, 37000Крушевац |
30.05.2017.год. | У 9 часова и
30 минута |
404-130-19/2017 | “STREET KOPI “ D.O.O.
Војвођански булевар, бр. 26/27, 26000 Панчево |
30.05.2017.год. | У 9 часова и
30 минута |
404-130-20/2017 | Servis štampača
“FENIX PRINTING SERVICE “, ул. Топличина , бр. 12, 37000 Крушевац |
30.05.2017.год. | У 9 часова и
30 миинута |
404-130-21/2017 | С.Г.З.Р. “ КРАУС“,
ул.29.новембар, бр.76/1, 37230 Александровац |
30.05.2017.год. | У 9 часова и
45 минута |
и једна неблаговремена понуда понуђача “Delfi commerce“ d.o.o. Novi Beograd, број
404-130-23/2017 од 30.05.2017.године достављена од стране City exspress-a у 13 часова и 54 минута када је Наручилац завршио поступак отварања понуда и која је истог дана враћена понуђачу неотворена.
4)Прегледом достављених понуда Комисија је утврдила следеће:
4.1. Наручиоцу је достављено 7 благовремених понуда за партију 1.-канцеларијски материјал, чија је понуђена цена:
Ред.
број |
Број под којим је понуда заведена | Назив или шифра понуђача | Укупна понуђена цена
без ПДВ износа у динарима |
1. | број Наручиоца:
404-130-10/2017 од 26.05.2017.год. број Понуђача: 156/2017 од 25.05.2017. год |
“ОДРИ ПРИНТ“ Д.О.О.
ул. Прешернова, бб, 14000 Ваљево |
636.687,00 |
2. | број Наручиоца:
404-130-11/2017 од 26.05.2017.год. број Понуђача: 88 од 24.05.2017. год |
“КИМТРЕФ“ Д.О.О.
Индире Ганди , бр. 5, 11000Београд-Вождовац |
704.210,00 |
3. | број Наручиоца:
404-130-13/2017 од 29.05.2017.год. број Понуђача: 14-17 од 26.05.2017. год |
“ПАПИРУС КОМЕРЦ“ д.о.о.
Војводе Петра Бојовића, бр. 16, 37000 Крушевац |
605.070,50 |
4. | број Наручиоца:
404-130-15/2017 од 29.05.2017.год. број Понуђача: 223/17 од 29.05.2017. год |
П.Д.“БРОКЕР“ д.о.о. Ниш
ул.Мајаковског, бр. 95, 18000 Ниш (Медијана) |
600.330,00 |
5. | број Наручиоца:
404-130-16/2017 од 30.05.2017.год. број Понуђача: 115Д/2017 од 22.05.2017. год |
Трговинска радња “ДД ПРЕС НД“,
37230 Александровац |
784.274,40 |
6. | број Наручиоца:
404-130-17/2017 од 30.05.2017.год. број Понуђача: 30/5 од 30.05.2017. год |
TP“Laser Team“d.o.o.
Ул. Шумадијска, бр.113/2, 37000Крушевац |
551.340,00 |
7. | број Наручиоца:
404-130-21/2017 од 30.05.2017.год. број Понуђача: __ од 30.05.2017. год |
С.Г.З.Р. “ КРАУС“,
ул.29.новембар, бр.76/1, 37230 Александровац |
660.037,50 |
4.2. Наручиоцу је достављено 6 благовремених понуда за партију 2.-тонери и кетриџи, чија је понуђена цена:
Ред.
број |
Број под којим је понуда заведена | Назив или шифра понуђача | Укупна понуђена цена
без ПДВ износа у динарима |
1. | број Наручиоца:
404-130-12/2017 од 29.05.2017.год. број Понуђача: 17-1015 од 30.05.2017. год |
“Информатика“А.Д. Београд
(Стари Град) ул. Јеврејска , бр. 32, 11000 Београд |
629.259,00 |
2. | број Наручиоца:
404-130-14/2017 од 29.05.2017.год. број Понуђача: 690 од 26.05.2017. год |
“I & D COM’’ d.o.o. slobodna zona Beograd, Viline vode bb,
11158 Beograd |
614.640,00 |
3. | број Наручиоца:
404-130-15/2017 од 29.05.2017.год. број Понуђача: 224/17 од 29.05.2017. год |
П.Д.“БРОКЕР“ д.о.о. Ниш
ул.Мајаковског, бр. 95, 18000 Ниш (Медијана) |
305.420,00 |
4. | број Наручиоца:
404-130-18/2017 од 30.05.2017.год. број Понуђача: 30/5-1 од 30.05.2017. год |
TP“Laser Team“d.o.o.
Ул. Шумадијска, бр.113/2, 37000Крушевац |
277.560,00 |
5. | број Наручиоца:
404-130-19/2017 од 30.05.2017.год. број Понуђача: 115Д/2017 од 22.05.2017. год |
“STREET KOPI “ D.O.O.
Војвођански булевар, бр. 26/27, 26000 Панчево |
371.555,00 |
6. |
број Наручиоца: 404-130-20/2017 од 30.05.2017.год. број Понуђача: 08/2017 од 29.05.2017. год |
Servis štampača “FENIX PRINTING SERVICE “, ул. Топличина , бр. 12, 37000 Крушевац |
354.971,00 |
4.3.Сви понуђачи су доставили тражену документацију, попуњене, оверене и потписане потребне обрасце као доказ о испуњености услова за учествовање у јавној набавци за партију 1. и партију 2.
4.4.Достављене понуде за партију 1.-канцеларијски материјал број:
-404-130-10/2017 понуђача “ОДРИ ПРИНТ“ Д.О.О. ул. Прешернова, бб, 14000 Ваљево;
-404-130-13/2017 понуђача “ПАПИРУС КОМЕРЦ“ д.о.о.Војводе Петра Бојовића, бр16, 37000 Крушевац;
-404-130-15/2017 понуђача П.Д.“БРОКЕР“ д.о.о. Ниш ул.Мајаковског, бр. 95, 18000 Ниш (Медијана);
-404-130-17/2017 понуђача TP“Laser Team“d.o.o. ул. Шумадијска, бр.113/2, 37000Крушевац и
-404-130-21/2017 понуђача С.Г.З.Р. “ КРАУС“, ул.29.новембар, бр.76/1,37230 Александровац;
не садрже ни један од 5 наведених разлога по основу члана 106. Закона о јавним набавкама (“Службени гласник РС“, број 124/12, 14/2015 и 68/2015) за одбијање достављених понуда.
Понуде су у складу са чланом 3. Тачка 31), 32) и 33) Закона о јавним набавкама
благовремене, одговарајуће и прихватљиве.
Достављене понуде за партију 1.-канцеларијски материјал број:
– 404-130-11/2017 понуђача “КИМТРЕФ“ Д.О.О.Индире Ганди , бр. 5, 11000 Београд-Вождовац,
чија је понуђена цена 704.210,00 динара и
-404-130-16/2017 понуђача Трговинска радња “ДД ПРЕС НД“, 37230 Александровац,
чија је понуђена цена 784.274,40 динара су неприхватљиве јер премашују процењену вредност јавне набавке за партију 1.-канцеларијски материјал и неће се узети у разматрање и рангирање.
4.5.Достављене понуде за партију 2.-тонери и кетриџи број:
-404-130-15/2017 понуђача П.Д.“БРОКЕР“ д.о.о. Ниш ул.Мајаковског, бр. 95, 18000 Ниш (Медијана);
-404-130-18/2017 понуђача TP“Laser Team“d.o.o. ул. Шумадијска, бр.113/2, 37000 Крушевац;
-404-130-19/2017 понуђача “STREET KOPI “ D.O.O.Војвођански булевар, бр. 26/27, 26000 Панчево и
-404-130-20/2017 понуђача Servis štam. “FENIX PRINTING SERVICE “, улТопличина , бр12, 37000 Крушевац,
не садрже ни један од 5 наведених разлога по основу члана 106. Закона о јавним набавкама (“Службени гласник РС“, број 124/12, 14/2015 и 68/2015) за одбијање достављених понуда.
Понуде су у складу са чланом 3. Тачка 31), 32) и 33) Закона о јавним набавкама
благовремене, одговарајуће и прихватљиве.
Достављене понуде за партију 2.-тонери и кетриџи број:
-404-130-12/2017 понуђача “Информатика“А.Д. Беогр.(Стари Град) ул. Јеврејска , бр. 32, 11000 Београд ,
чија је понуђена цена 629.259,00 динара и
-404-130-14/2017 понуђача “I & D COM’’ d.o.o. slobodna zona Beograd, Viline vode bb, 11158 Beograd, чија је понуђена цена 614.640,00 динара су неприхватљиве јер премашују процењену вредност јавне набавке за партију 2.-тонери и кетриџи и неће се узети у разматрање и рангирање.
5)Начин примене методологије доделе бодова:
-Критеријум за доделу уговора је: најнижа понуђена цена без ПДВ-а.
-Број бодова за наведени критеријум ће се израчунавати на следећи начин:
Број бодова за понуђену цену:Код овог критеријума упоређиваће се укупна цена добара без ПДВ-а из понуде међу појединачним понудама. Могућ број бодова код овог критеријума је од 0-100 бодова. Бодови по овом критеријуму израчунавају се по обрасцу: Број бодова= 100 х најнижа понуђена цена на тендеру / цена конкретног понуђача.
6)Рангирање понуда:
6.1. С обзиром да је за партију 1.-канцеларијски материјал Наручиоцу достављено пет благовремених, одговарајућих и прихватљивих понуда, Наручилац је на основу критеријума најнижа понуђена цена формирао следећу ранг листу:
Ранг листа за партију 1:
Ред бр | Назив понуђача | Укупна понуђена цена
без ПДВ-а (РСД) |
Број бодова |
1. | TP“Laser Team“d.o.o.
Ул. Шумадијска, бр.113/2, 37000Крушевац |
551.340,00 | 100х551.340,00/551.340,00=100 |
2. | П.Д.“БРОКЕР“ д.о.о. Ниш
ул.Мајаковског, бр. 95, 18000 Ниш (Медијана) |
600.330,00 | 100х551.340,00/600.330,00=91,84 |
3. | “ПАПИРУС КОМЕРЦ“ д.о.о.
Војводе Петра Бојовића, бр. 16, 37000 Крушевац |
605.070,50 | 100х551.340,00/605.070,50=91,12 |
4. | “ОДРИ ПРИНТ“ Д.О.О.
ул. Прешернова, бб, 14000 Ваљево |
636.687,00 | 100х551.340,00/636.687,00=86,59 |
5. | С.Г.З.Р. “ КРАУС“,
ул.29.новембар, бр.76/1, 37230 Александровац |
660.037,50 | 100х551.340,00/660.037,50=83,53 |
Комисија констатује да је понуда за партију 1.-канцеларијски материјал, број 30/5
од 30.05.2017.год и број Наручиоца 404-130-17/2017 од 30.05.2017.године, понуђача
TP“Laser Team“d.o.o.Ул. Шумадијска, бр.113/2, 37000 Крушевац, најповољнија.
6.2. С обзиром да је за партију 2.-тонери и кетриџи Наручиоцу достављено четири благовремене, одговарајуће и прихватљиве понуде, Наручилац је на основу критеријума најнижа понуђена цена формирао следећу ранг листу:
Ранг листа за партију 2:
Ред бр | Назив понуђача | Укупна понуђена цена
без ПДВ-а (РСД) |
Број бодова |
1. | TP“Laser Team“d.o.o.
Ул. Шумадијска, бр.113/2, 37000Крушевац |
277.560,00 | 100х277.560,00/277.560,00=100 |
2. | П.Д.“БРОКЕР“ д.о.о. Ниш
ул.Мајаковског, бр. 95, 18000 Ниш (Медијана) |
305.420,00 | 100х277.560,00/305.420,00=90,88 |
3. | Servis štampača
“FENIX PRINTING SERVICE “, ул. Топличина , бр. 12, 37000 Крушевац |
354.971,00 | 100х277.560,00/354.971,00=78,19 |
4. | “STREET KOPI “ D.O.O.
Војвођански булевар, бр. 26/27, 26000 Панчево |
371.555,00 | 100х277.560,00/371.555,00=74,70 |
Комисија констатује да је понуда за партију 2.-тонери и кетриџи, број 30/5-1
од 30.05.2017.год и број Наручиоца 404-130-18/2017 од 30.05.2017.године, понуђача
TP“Laser Team“d.o.o.Ул. Шумадијска, бр.113/2, 37000 Крушевац, најповољнија.
7)Назив, односно име Понуђача чија је понуда најповољнија:
Комисија предлаже одговорном лицу Наручиоца да донесе одлуку о додели уговора и закључи уговор о набавци добара за набавку број ЈН 1.1.5.Д/2017- Набавка канцеларијског материјала по партијама: партија 1.-канцеларијски материјал и партија 2.-тонери и кетриџи са понуђачем:
7.1. за партију 1.-канцеларијски материјал:
– TP“Laser Team“d.o.o. ул. Шумадијска, бр.113/2, 37000 Крушевац;
-за укупну понуђену цену без ПДВ-а:…………………………………………..551.340,00 дин.
и словима: (петстотинапедесетједнахиљадатристачетрдесетдинара);
– ПДВ износ 20%:………………………………………………………………………….110.268,00 дин.
-Укупна понуђена цена са ПДВ-ом::………………………………………………661.608,00 дин
и словима:(шестотинашездесетједнахиљадашестотинаосамдинара).
Цене подразумевају “франко“ магацин наручиоца.
Цене су дате по јединици мере према приложеној спецификацији.
Цене из понуде и приложене спецификације су фиксне и неће се мењати током реализације уговора.
– Начин плаћања:
Плаћање ће се извршити на основу испостављене фактуре од стране понуђача који је на основу одлуке о додели уговора закључио уговор са Наручиоцем, а најкасније у року од
45 дана, од дана достављања фактуре Наручиоцу у складу са Законом о роковима измирења новчаних обавеза у комерцијалним трансакцијама (“Сл. Гласник РС“, бр.119/2012).
– Начин и место испоруке је: сукцесивно у року од 12месеци од момента закључења уговора.
Испорука ће се вршити одговарајућим возилом понуђача -на адресу седишта Општинске
Управе Општине Александровац, на територији општине Александровац, а по налогу
Наручиоца.
– Рок испоруке је:1 дан од дана упућивања захтева-требовања Наручиоца.
7.2. за партију 2.-тонери и кетриџи:
– TP“Laser Team“d.o.o. ул. Шумадијска, бр.113/2, 37000Крушевац;
-за укупну понуђену цену без ПДВ-а:………………………………………….277.560,00 дин.
и словима: (двестаседамдесетседамхиљадапетстотинашездесетдинара);
– ПДВ износ 20%:…………………………………………………………………………..55.512,00 дин.
-Укупна понуђена цена са ПДВ-ом::……………………………………………..333.072,00 дин
и словима:(тристатридесеттрихиљадеседамдесетдвадинара).
Цене подразумевају “франко“ магацин наручиоца.
Цене су дате по јединици мере према приложеној спецификацији.
Цене из понуде и приложене спецификације су фиксне и неће се мењати током реализације уговора.
– Начин плаћања:
Плаћање ће се извршити на основу испостављене фактуре од стране понуђача који је на основу одлуке о додели уговора закључио уговор са Наручиоцем, а најкасније у року од
45 дана, од дана достављања фактуре Наручиоцу у складу са Законом о роковима измирења новчаних обавеза у комерцијалним трансакцијама (“Сл. Гласник РС“, бр.119/2012).
– Начин и место испоруке је: сукцесивно у року од 12месеци од момента закључења уговора.
Испорука ће се вршити одговарајућим возилом понуђача -на адресу седишта Општинске
Управе Општине Александровац, на територији општине Александровац, а по налогу
Наручиоца.
– Рок испоруке је:1 дан од дана упућивања захтева-требовања Наручиоца.
Одговорно лице Наручиоца Начелник Општинске управе Општине Александровац прихватио је предлог Комисије за јавну набавку мале вредности добара и на основу законског овлашћења је донео Одлуку о додели уговора за јавну набавку мале вредности добра, број
ЈН 1.1.5.Д/2017-Набавка канцеларијског материјала по партијама: партија 1.-канцеларијски материјал и партија 2.-тонери и кетриџи, којом се уговор о јавној набавци додељује:
-за партију 1.-канцеларијски материјал Понуђачу:
TP“Laser Team“d.o.o. ул. Шумадијска, бр.113/2, 37000Крушевац,
број понуде 30/5 од 30.05.2017. године, број понуде код наручиоца 404-130-17/2017 од 30.05.2017.године и
-за партију 2.-тонери и кетриџи Понуђачу:
TP“Laser Team“d.o.o. ул. Шумадијска, бр.113/2, 37000Крушевац,
број понуде 30/5-1 од 30.05.2017. године, број понуде код наручиоца 404-130-18/2017 од 30.05.2017.године.
УПУТСТВО О ПРАВНОМ СРЕДСТВУ: Против ове Одлуке захтев за заштиту права може да се поднесе у року од 5 дана од дана њеног објављивања на Порталу Управе за јавне набавке. Захтев се подноси Наручиоцу а копија се истовремено доставља Републичкој Комисији за заштиту права у поступцима јавних набавки. Захтев за заштиту права мора да садржи елементе прописане чланом 151. Закона о јавним набавкама (“Службени гласник РС“, број 124/2012, 14/2015 и 68/2015). Подносилац захтева је дужан да уплати таксу на рачун буџета Републике Србије број
840-30678845-06, у износу од 60.000,00 динара (сходно члану 156. Закона о јавним набавкама (“Службени гласник РС“, број 124/2012, 14/2015 и 68/2015).