Република Србија
ОПШТИНА АЛЕКСАНДРОВАЦ
ОПШТИНСКА УПРАВА
ул. Јаше Петровића, број 26,
37230 Александровац
Број: 404-139-14/2020
Датум:02.07.2020.године
На основу члана 108. Закона о јавним набавкама (“Службени гласник РС“, број 124/2012, 14/2015 и 68/2015) и Извештаја о стручној оцени понуда, број 404-139-13/2020 од 01.07.2020.године, Начелник Општинске управе Општине Александровац доноси:
ОДЛУКУ О ДОДЕЛИ УГОВОРА
за јавну набавку мале вредности добара по партијама
број ЈН 1.1.5.Д/2020-Канцеларијски материјал,
за партију 2.-тонери и кетриџи
1.Уговор за јавну набавку мале вредности добара број ЈН 1.1.5.Д/2020- Набавка канцеларијског
материјала по партијама: партија 2.-тонери и кетриџи, дељује се понуђачу:
-за партију 2: тонери и кетриџи:
– “MZ COPI PRINT“,Јанка Веселиновића, 12, 37000 Крушевац,
број понуде Понуђача:12/2020 од 17.06.2020. год, бр. понуде код Наручиоца:404-139-11/2020 од
23.06.2020.год.
2.Ову Одлуку у року од 3 (три) дана од дана доношења објавити на Порталу Управе за јавне набавке.
О б р а з л о ж е њ е
Наручилац је дана 27.05.2020. године донео Одлуку о покретању поступка јавне набавке мале вредности добара по партијама, број 404-139-1/2020.
Позив за подношење понуда број 404-139-4/2020 од 11.06.2020.године објављен је на Порталу Управе за јавне набавке дана 11.06.2020. године и на званичном сајту општине Александровац.
Након спроведеног поступка отварања понуда и сачињавања Записника о отварању понуда, број
404-139-12/2020 од 23.06.2020.године, Комисија за јавну набавку је приступила стручној оцени понуда и сачинила Извештај о стручној оцени понуда број 404-139-13/2020 од 01.07.2020.године.
У Извештају о стручној оцени понуда Комисија је констатовала следеће:
1)Предмет јавне набавке су добра- Набавка канцеларијског материјала по партијама:
партија 1.-канцеларијски материјал и партија 2.-тонери и кетриџи.
-Позив за подношење понуда број 404-139-4/2020 од 11.06.2020.године објављен је на Порталу
Управе за јавне набавке дана 11.06.2020.године и на званичном сајту општине Александровац.
-Поступак отварања понуда вођен је у просторијама Наручиоца у улици Јаше Петровића, број 26 у
Александровцу дана 23.06.2020.године са почетком у 11.00 часова, од стране Комисије за јавну
набавку формиране Решењем Наручиоца број 404-139-2/2020 од 27.05.2020.године.
2)Процењена вредност јавне набавке (без ПДВ-а)
Процењена вредност јавне набавке без ПДВ-а је:…………………………………..1.000.000,00 динара без ПДВ-а
(партија 1 је 583.333,00 дин. без ПДВ-а и партија 2 је 416.666,00 дин. без ПДВ-а).
3)Основни подаци о понуђачима
У року за подношење понуда Наручиоцу је достављено 7 (седам) благовремених понуда.
Број под којим је понуда заведена | Назив или шифра понуђача |
404-139-5/2020 | “I & D COM“ D.O.O.SLOBODNA ZONA BEOGRAD
VILINE VODE 99/L 12, 11158 BEOGRAD |
404-139-6/2020 | “VINTEC“ D.O.O. Slovenska, br. 9, 11040 Beograd |
404-139-7/2020 | “AMPHORA“ D.O.O.Bulevar vojvode Mišića 10,
11040 Beograd |
404-139-8/2020 | T.P. “Laser Team“ d.o.o.37000 Kruševac, Šumadijska- 113/2 |
404-139-9/2020 | “PAPIRUS KOMERC“ d.o.o.Vojvode Petra Bojovića, 15, 37000 Kruševac |
404-139-10/2020 | “MS COMP“Ул. Чупићева, бр. 1, 37000 Крушевац |
404-139-11/2020 | “MZ COPI PRINT“,Јанка Веселиновића, 12, 37000 Крушевац |
Неблаговремених понуда није било.
4)Прегледом достављених понуда Комисија је утврдила следеће:
4.1. Наручиоцу је за партију1: канцеларијски материјал достављено 3 (три) благовремене понуде чија је понуђена цена:
Редбр. | Број под којим је понуда заведена | Назив или шифра понуђача | Понуђена
цена без ПДВ износа у динарима |
1. | бр. Наручиоца:404-139-7/2020
од 22.06.2020.год. бр.Понуђача:2306 од 23.06.2020. год. |
“AMPHORA“ D.O.O.Bulevar vojvode Mišića 10,11040 Beograd | 1.164.550,00 |
2. | бр. Наручиоца:404-139-8/2020
од 22.06.2020.год. бр.Понуђача:23/20 од 23.06.2020. год. |
T.P. “Laser Team“ d.o.o.37000 Kruševac, Šumadijska- 113/2 | 897.175,00 |
3. | бр. Наручиоца:404-139-9/2020
од 22.06.2020.год. бр.Понуђача:17-1 од 19.06.2020. год. |
“PAPIRUS KOMERC“ d.o.o.Vojvode Petra Bojovića, 15, 37000 Kruševac | 888.422,55 |
4.2. Наручиоцу је за партију2: тонери и кетриџи достављено 6 (шест) благовремених понуда чија је понуђена цена:
Редбр. | Број под којим је понуда заведена | Назив или шифра понуђача | Понуђена
цена без ПДВ износа у динарима |
1. | бр. Наручиоца:404-139-5/2020
од 19.06.2020.год. бр.Понуђача:862 од 18.06.2020. год. |
“I & D COM“ D.O.O.SLOBODNA ZONA BEOGRAD
VILINE VODE 99/L 12, 11158 BEOGRAD |
400.460,00 |
2. | бр. Наручиоца:404-139-6/2020
од 19.06.2020.год. бр.Понуђача:180620/01 од 18.06.2020. год. |
“VINTEC“ D.O.O. Slovenska, br. 9,
11040 Beograd |
400.000,00 |
3. | бр. Наручиоца:404-139-7/2020
од 22.06.2020.год. бр.Понуђача:2306 од 23.06.2020. год. |
“AMPHORA“ D.O.O.Bulevar vojvode Mišića 10,11040 Beograd | 438.343,00 |
4. | бр. Наручиоца:404-139-9/2020
од 22.06.2020.год. бр.Понуђача:17-2/2020 од 19.06.2020. год. |
“PAPIRUS KOMERC“ d.o.o.Vojvode Petra Bojovića, 15, 37000 Kruševac | 238.684,00 |
5. | бр. Наручиоца:404-139-10/2020
од 23.06.2020.год. бр.Понуђача:43 од 22.06.2020. год. |
“MS COMP“Ул. Чупићева, бр. 1,
37000 Крушевац |
204.810,00 |
6. | бр. Наручиоца:404-139-11/2020
од 23.06.2020.год. бр.Понуђача:12/2020 од 17.06.2020. год. |
“MZ COPI PRINT“,Јанка Веселиновића, 12, 37000 Крушевац | 199.650,00 |
4.3.Прегледом достављених понуда и достављене документације Комисија констатује да су:
4.3.1. за партију1: канцеларијски материјал, напред наведени Понуђачи из табеле број 4.1. доставили су попуњену, потписану и оверену Изјаву понуђача о испуњености обавезних услова по основу чл. 75.став 2. ЗЈН-а , чиме судоказали да испуњавају обавезне услове и да наступају самостално.
4.3.2. за партију 2: тонери и кетриџи, напред наведени Понуђачи из табеле број 4.2. доставили су попуњену, потписану и оверену Изјаву понуђача о испуњености обавезних услова по основу чл. 75.став 2. ЗЈН-а , чиме су доказали да испуњавају обавезне услове и да наступају самостално.
4.4.Рачунском контролом достављених понуда Комисија није уочила рачунске грешке.
4.5. Достављене понуде за партију 1.-канцеларијски материјал: Понуда бр.2306 од 23.06.2020. год. (број Наручиоца: 404-139-7/2020 од 22.06.2020.год.) Понуђача “AMPHORA“ D.O.O.Bulevar vojvode Mišića 10,11040 Beograd, понуда бр.23/20 од 23.06.2020. год. (број Наручиоца: 404-139-8/2020 од 22.06.2020.год.) Понуђача T.P. “Laser Team“ d.o.o.37000 Kruševac, Šumadijska- 113/2 и понуда бр. 17-1 од 19.06.2020. год. (број Наручиоца: 404-139-9/2020 од 22.06.2020.год. ) Понуђача “PAPIRUS KOMERC“ d.o.o.Vojvode Petra Bojovića, 15, 37000 Kruševac су у складу са чланом 3. тачка 31) и 32) Закона о јавним набавкама благовремене, одговарајуће, немају битних недостатака, не условљавају права Наручица и обавезе Понуђача али нису у складу са чланом 3. тачка 33. Закона о јавним набавкама-прелазе процењену вредност јавне набавке и неприхватљиве су за Наручиоца и неће се узети у даље разматрање и рангирање понуда.
4.6.Достављене понуде за партију 2.-тонери и кетриџи (у табели 4.2.) су у складу са чланом 3. Тачка 31), 32) и 33) Закона о јавним набавкама, благовремене, одговарајуће, и прихватљиве и немају битиних недостатака по основу члана 106. ЗЈН.
5)Критеријум за доделу уговора је: најнижа понуђена цена без ПДВ-а.
Број бодова за наведени критеријум ће се израчунавати на следећи начин:
-Број бодова за понуђену цену: Код овог критеријума упоређиваће се укупна цена
без ПДВ-а из понуде међу појединачним понудама.
-Могућ број бодова код овог критеријума је од 0-100 бодова.
-Бодови по овом критеријуму израчунавају се по обрасцу:
Број бодова= 100 х најнижа понуђена цена на тендеру / цена конкретног понуђача.
6)Рангирање понуда
6.1.за партију 1: канцеларијски материјал
Све понуде за партију 1. су неприхватљиве и неће се даље разматрати.
6.2.за партију 2: тонери и кетриџи
С обзиром да је Наручиоцу достављено 6(шест) благовремених, одговарајућих и прихватљивих понуда, Наручилац је на основу примене критеријума најнижа понуђена цена формирао следећу ранг листу:
Ранг листа:
Ред.
Бр. |
Назив понуђача | Укупна понуђена цена
без ПДВ-а (РСД) |
Број бодова |
1. | “MZ COPI PRINT“,Јанка Веселиновића, 12,
37000 Крушевац |
199.650,00 | 100 х 199.650,00/199.650,00=100 |
2. | “MS COMP“Ул. Чупићева, бр. 1,
37000 Крушевац |
204.810,00 | 100 х 199.650,00/204.810,00=97,48 |
3. | “PAPIRUS KOMERC“ d.o.o.Vojvode Petra Bojovića, 15, 37000 Kruševac |
238.684,00 |
100 х 199.650,00/238.684,00=83,64 |
4. | “VINTEC“ D.O.O. Slovenska,
br. 9, 11040 Beograd |
400.000,00 |
100 х 199.650,00/400.000,00=49,91 |
5. | “I & D COM“ D.O.O.SLOBODNA ZONA BEOGRAD
VILINE VODE 99/L 12, 11158 BEOGRAD |
400.460,00 | 100 х 199.650,00/400.460,00=49,85 |
6. | “AMPHORA“ D.O.O.Bulevar vojvode Mišića 10,11040 Beograd | 438.343,00 | 100 х 199.650,00/438.343,00=45,54 |
Комисија констатује да је понуда број 12/2020 од 17.06.2020.године (број Наручиоца:
404-139-11/2020 од 23.06.2020.год) Понуђача “MZ COPI PRINT“,Јанка Веселиновића, 12,
37000 Крушевац, најповољнија.
7)Назив, односно име Понуђача чија је понуда најповољнија:
7.1.за партију1:канцеларијски материјал: Комисија предлаже одговорном лицу Наручиоца да донесе одлуку о обустави поступка зато што су Наручиоцу достављене три неприхватљиве понуде.
7.2.за партију 2: тонери и кетриџи: Комисија предлаже одговорном лицу Наручиоца да донесе одлуку о додели уговора и закључи уговор за партију 2: тонери и кетриџи, број ЈН 1.1.5.Д/2020 са понуђачем:
– “MZ COPI PRINT“,Јанка Веселиновића, 12, 37000 Крушевац,
–Цена:
Број | Кратак опис | Износ (без ПДВ-а) | Износ (са ПДВ-ом) |
1 | ПАРТИЈА 2.-тонери и кетриџи
|
199.650,00 | 239.580,00 |
Цене подразумевају “франко“ магацин наручиоца.
Цене су дате по јединици мере према приложеној спецификацији.
Цене из понуде и приложене спецификације су фиксне и неће се мењати током реализације уговора.
–Начин плаћања: Плаћање ће се извршити на основу испостављене фактуре од стране понуђача који
је на основу одлуке о додели уговора закључио уговор са Наручиоцем, а најкасније у року од 45 дана,
од дана достављања фактуре Наручиоцу у складу са Законом о роковима измирења новчаних
обавеза у комерцијалним трансакцијама (“Сл. гласник РС“, бр.119/2012).
–Начин и место испоруке је: сукцесивно у року од 12месеци од момента закључења уговора.
Испорука ће се вршити одговарајућим возилом понуђача -на адресу седишта Општинске управе
Општине Александровац, на територији општине Александровац, а по налогу Наручиоца.
–Рок испоруке је:2 дана од дана упућивања захтева-требовања Наручиоца(не дуже од 2(два)дана).
–Рок важења понуде:Рок важења понуде износи 30 (тридесет) дана од дана отварања понуда.
Одговорно лице Наручиоца Начелник Општинске управе Општине Александровац прихватио је предлог Комисије за јавну набавку и на основу законског овлашћења је донео Одлуку о додели уговора за јавну набавку мале вредности добара по партијама, број ЈН 1.1.5.Д/2020- Набавка канцеларијског материјала по партијама: партија 2.-тонери и кетриџи, којом се уговори о јавној набавци додељују:
– за партију 2: тонери и кетриџи, број понуде Понуђача: 12/2020 од 17.06.2020.године, број понуде код Наручиоца: 404-139-11/2020 од 23.06.2020.године, додељује Понуђачу:
“MZ COPI PRINT“,Јанка Веселиновића, 12, 37000 Крушевац.
УПУТСТВО О ПРАВНОМ СРЕДСТВУ: Против ове Одлуке захтев за заштиту права може да се поднесе у року од 5 дана од дана њеног објављивања на Порталу Управе за јавне набавке. Захтев се подноси Наручиоцу а копија се истовремено доставља Републичкој Комисији за заштиту права у поступцима јавних набавки. Захтев за заштиту права мора да садржи елементе прописане чланом 151. Закона о јавним набавкама (“Службени гласник РС“, број 124/2012, 14/2015 и 68/2015). Подносилац захтева је дужан да уплати таксу на рачун буџета Републике Србије број 840-30678845-06, у износу од 60.000,00 динара (сходно члану 156. Закона о јавним набавкама (“Службени гласник РС“, број 124/2012, 14/2015 и 68/2015).
Начелник,
Општинске управе
Иван Новаковић, дипл. правник