Република Србија
ОПШТИНА АЛЕКСАНДРОВАЦ
ОПШТИНСКА УПРАВА
ул. Јаше Петровића, број 26,
37230 Александровац
Број: 404-87–40/2020
Датум:30.03.2020.године
На основу члана 108. Закона о јавним набавкама (“Службени гласник РС“, број 124/2012, 14/2015 и 68/2015) и Извештаја о стручној оцени понуда, број 404-87-39/2020 од 27.03.2020.године, Начелник Општинске управе Општине Александровац доноси:
ОДЛУКУ О ДОДЕЛИ УГОВОРА
за јавну набавку мале вредности добара
број ЈН 1.1.12.Д/2020
1.Уговор за јавну набавку мале вредности добара број ЈН 1.1.12.Д/2020- Набавка табли за обележавање улица, дељује се понуђачу:
-“BALKANIJA“ D.O.O. Novi Sad, ул. Јернеја Копитара,бр.46 а, 21000 Нови Сад,
број понуде Понуђача 90-2020 од 11.03.2020.год, број понуде код наручиоца 404-87-31/2020
од 18.03.2020.године.
2.Ову Одлуку у року од 3 (три) дана од дана доношења објавити на Порталу Управе за јавне набавке.
О б р а з л о ж е њ е
Наручилац је дана 24.02.2020. године донео Одлуку о покретању поступка јавне набавке мале вредности добара број 404-87-1/2020.
Позив за подношење понуда број 404-87-4/2020 од 04.03.2020.године објављен је на Порталу Управе за јавне набавке дана 04.03.2020. године и на званичном сајту општине Александровац.
Након спроведеног поступка отварања понуда и сачињавања Записника о отварању понуда, број
404-87-35/2020 од 18.03.2020.године, Комисија за јавну набавку је приступила стручној оцени понуда и сачинила Извештај о стручној оцени понуда број 404-87-39/2020 од 27.03.2020.године.
У Извештају о стручној оцени понуда Комисија је констатовала следеће:
1)Предмет јавне набавке су добра-Набавка табли за обележавање улица.
-Позив за подношење понуда број 404-87-4/2020 од 04.03.2020.године објављен је на Порталу Управе
за јавне набавке дана 04.03.2020.године и на званичном сајту општине Александровац.
-Поступак отварања понуда вођен је у просторијама Наручиоца у улици Јаше Петровића, број 26 у
Александровцу дана 18.03.2020.године са почетком у 14.00 часова, од стране Комисије за јавну
набавку формиране Решењем Наручиоца број 404-87-2/2020 од 24.02.2020.године.
2)Процењена вредност јавне набавке (без ПДВ-а)
Процењена вредност јавне набавке без ПДВ-а је:………………………………………………….3.016.250,00 динара.
3)Основни подаци о понуђачима
У року за подношење понуда Наручиоцу су достављене 3 (три) благовремене понуде.
Број под којим је понуда заведена | Назив или шифра понуђача |
404-87-28/2020 | “Al in one business center“ D.O.O.
ул. Самјуела Бекета, бр. 12, 11000 Београд |
404-87-30/2020 | “ SEMIKS TEHNO“
улица Кнеза Александра 78, 32300 Горњи Милановац |
404-87-31/2020 | “BALKANIJA“ D.O.O. Novi Sad
Ул. Јернеја Копитара,бр.46 а, 21000 Нови Сад |
Неблаговремених понуда није било.
4)Прегледом достављених понуда Комисија је утврдила следеће:
4.1. Наручиоцу су достављене 3 (три) благовремене понуде чија је понуђена цена:
Редбр. | Број под којим је понуда заведена | Назив или шифра понуђача | Понуђена
цена без ПДВ износа у динарима |
1. | бр. Наручиоца:404-87-28/2020
од 13.03.2020.год. бр.Понуђача:29/20 од 11.03.2020. год. |
“Al in one business center“ D.O.O.
ул. Самјуела Бекета, бр. 12, 11000 Београд |
2.845.216,00 |
2. | бр. Наручиоца:404-87-30/2020
од 18.03.2020.год. бр.Понуђача: 6 од 11.03.2020.год. |
“ SEMIKS TEHNO“
улица Кнеза Александра 78, 32300 Горњи Милановац |
1.972.800,00 |
3. | бр. Наручиоца:404-87-31/2020
од 18.03.2020.год. бр. Понуђача: 90-2020 од 11.03.2020.год. |
“BALKANIJA“ D.O.O. Novi Sad
Ул. Јернеја Копитара,бр.46 а, 21000 Нови Сад |
2.164.600,00 |
4.2.Прегледом достављених понуда и достављене документације Комисија констатује да је:
4.2.1.Понуђач “Al in one business center“ D.O.O.ул. Самјуела Бекета, бр. 12, 11000 Београд, доставио попуњен, потписан и оверен Образац број 1-Изјава понуђача о испуњености обавезних услова и Образац број 2-Изјава понуђача по основу чл. 75.став2. ЗЈН-а , чиме је доказао да испуњава обавезне услове и да наступа самостално.
-Доставио је доказ да испуњава додатни услов-две потврде о референцама оверене од стране Купца/Наручиоца са којима доказује да је у претходне три године (2017, 2018 и 2019 године) испоручио добра чија вредност није мања од 5.000.000,00 динара без ПДВ-а.
-Доставио је и остале, Конкурсном документацијом тражене, попуњене, оверене и потписане обрасце и то: Образац број 3-Образац понуде, Образац број 4-Образац структуре цене, Образац број 5-Образац спецификације, Образац број 7-Изјава о независној понуди и Образац број 8-Модел уговора.
4.2.2.Понуђач “ SEMIKS TEHNO“, улица Кнеза Александра 78, 32300 Горњи Милановац, доставио попуњен, потписан и оверен Образац број 1-Изјава понуђача о испуњености обавезних услова и Образац број 2-Изјава понуђача по основу чл. 75.став2. ЗЈН-а , чиме је доказао да испуњава обавезне услове и да наступа самостално.
-Доставио је доказ да испуњава додатни услов-шест потврда о референцама. Свих шест потврда је доставио у дупликату. Прегледом достављених потврда о референцама Комисија је констатовала да је Понуђач направио грешке на укупно пет потврда и уписао погрешан број и назив јавне набавке наручиоца, такође на две потврде референтни наручиоци нису уписали матичне бројеве. Ради провере достављених потврда о референцама и из разлога што је понуђач доставио понуду са најнижом понуђеном ценом, Наручилац је на основу члана 93.ЗЈН-а- Додатна објашњења, контрола и допуштене исправке, Захтевом, број 404-87-36/2020 дана 24.03.2020.године затражио електронским потем од Понуђача да по основу достављених потврда о референцама достави доказе да је извршио наведену испоруку добара и то: Уговоре, рачуне и фактуре или неку другу одговарајућу документацију. Понуђач је у остављеном року електронским путем доставио доказе (заводни број Наручиоца 404-87-37/2020 од 26.03.2020.године):
-За Потврду о референцама коју је издао референтни Наручилац Општинска управа општине Босилеград ул. Георги Димитрова, бр. 82, на укупан износ од 428.400,00 динара без ПДВ-а, Понуђач је доставио фотокопију уговора о пруженим услугама број 404-251/18-УГ-3 од 09.01.2019.године на уговорени износ од 514.080,00 динара са ПДВ-ом;
-За Потврду о референцама коју је издао референтни Наручилац Ј.П. “Градац“, ул. Цара Лазара, бр. 51 из Чачка на укупан износ од 865.329,00 динара без ПДВ-а, Понуђач није доставио ни један тражени доказ. Потврда о референцама не садржи матични број Наручиоца.
-За Потврду о референцама коју је издао референтни Наручилац Градска управа за комуналне и инспекцијске послове града Крагујевца, ул. Трг слободе, бр. 3 на износ од 250.000,00 динара без ПДВ-а Понуђач је доставио фотокопију уговора о набавци и испоруци табли за означавање назива улица, број 404-254/17-XIV од 08.08.2070.године на износ од 250.000,00 динара без ПДВ-а;
-За Потврду о референцама коју је издао референтни Наручилац “МАГЕНДА ДМ ПЛУС“ Д.О.О, Матејевачки пут бб, Ниш, на износ од 1.989.600,00 динара без ПДВ-а, Понуђач није доставио фотокопију уговора а ни фотокопију рачуна или фактуре. Понуђач је као доказ доставио Потврду издату од стране “МАГЕНДА ПЛУС“ Д.О.О. из Ниша у којој се не наводи име Понуђача него се Потврда односи на постављање кућних бројева у три месне заједнице са бројевима фактура и износима без навођења имена
“ SEMIKS TEHNO“ у Потврди, тако да није могуће утврдити на ког се Понуђача односи Потврда;
-За Потврду о референцама коју је издао референтни Наручилац “FORS MONTENEGRO “ –фондација за развој Црне Горе, ул. Ивана Милутиновића, бр. 10, 81400 Никшић, на износ од 8.600,00 еура без ПДВ-а, понуђач није доставио фотокопију уговора, рачуна или фактуре. Понуђач је као доказ доставио Изјаву Наручиоца са заводни бројем уговора без датума и без уговореног износа. Потврда о референцама не садржи матични број Наручиоца и
-За Потврду о референцама коју је издао референтни Наручилац “SISTEMS“ D.O.O. Новосадски пут 79, Ветерник, на износ од 1.030.500,00 динара без ПДВ-а, понуђач није доставио фотокопију уговора, рачуна или фактуре. Понуђач је доствио потврду у којој референтни наручилац потврђује да је понуђач испоручио 1.145 кућинх бројева за потребе фирме “ELAS“ D.O.O. улица Уроша Дреновића, бр. 87, Бања Лука, а не за потребе референтног Наручиоца.
4.2.3.Понуђач “BALKANIJA“ D.O.O. Novi Sad, ул. Јернеја Копитара,бр.46 а, 21000 Нови Сад, доставио попуњен, потписан и оверен Образац број 1-Изјава понуђача о испуњености обавезних услова и Образац број 2-Изјава понуђача по основу чл. 75.став2. ЗЈН-а , чиме је доказао да испуњава обавезне услове и да наступа самостално.
-Доставио је доказ да испуњава додатни услов-три потврде о референцама оверене од стране Купца/Наручиоца са којима доказује да је у претходне три године (2017, 2018 и 2019 године) испоручио добра чија вредност није мања од 5.000.000,00 динара без ПДВ-а.
-Доставио је и остале, Конкурсном документацијом тражене, попуњене, оверене и потписане обрасце и то: Образац број 3-Образац понуде, Образац број 4-Образац структуре цене, Образац број 5-Образац спецификације, Образац број 7-Изјава о независној понуди и Образац број 8-Модел уговора.
4.3.Рачунском контролом достављених понуда Комисија није уочила рачунске грешке.
4.4.Понуда број 6 од 11.03.202.године, Понуђача “ SEMIKS TEHNO“, улица Кнеза Александра 78, 32300 Горњи Милановац, (број Наручиоца 404-87-30/2020 од 18.03.2020.године ) има битних недостатака по основу члана 106.ЗЈН-а, односно не испуњава додатни услов да је Понуђач у последње три године (2017, 2018 и 2019) испоручио предметна добра-табле за обележавање улица, у износу од 5.000.000,00 динара без ПДВ-а и као таква се неће узети у даље разматрање и рангирање.
-Понуде број 29/20 од 11.03.2020.године (број Наручиоца 404-87-28 од 13.03.2020.године) Понуђача “Al in one business center“ D.O.O.ул. Самјуела Бекета, бр. 12, 11000 Београд и број 90-2020 од 11.03.2020.године ( број Наручиоца 404-87-31/2020 од 18.03.2020.године) Понуђача, “BALKANIJA“ D.O.O. Novi Sad, ул. Јернеја Копитара,бр.46 а, 21000 Нови Сад, су у складу са чланом 3. тачка 31), 32) и 33) Закона о јавним набавкама благовремене, одговарајуће и прихватљиве и немају битних недостатака по основу члана 106. ЗЈН-а.
5)Критеријум за доделу уговора је: најнижа понуђена цена без ПДВ-а.
Број бодова за наведени критеријум ће се израчунавати на следећи начин:
-Број бодова за понуђену цену: Код овог критеријума упоређиваће се укупна цена
без ПДВ-а из понуде међу појединачним понудама.
-Могућ број бодова код овог критеријума је од 0-100 бодова.
-Бодови по овом критеријуму израчунавају се по обрасцу:
Број бодова= 100 х најнижа понуђена цена на тендеру / цена конкретног понуђача.
6)Рангирање понуда
С обзиром да су Наручиоцу достављене 2(две) благовремене, одговарајуће и прихватљиве понуде,
Наручилац је на основу примене критеријума најнижа понуђена цена формирао следећу ранг листу:
Ранг листа:
Ред.
Бр. |
Назив понуђача | Укупна понуђена цена
без ПДВ-а (РСД) |
Број бодова |
1. | “BALKANIJA“ D.O.O. Novi Sad
Ул. Јернеја Копитара,бр.46 а, 21000 Нови Сад |
2.164.600,00 | 100 х 2.164.600,00/2.164.600,00=100 |
2. | “Al in one business center“ D.O.O.
ул. Самјуела Бекета, бр. 12, 11000 Београд |
2.845.216,00 | 100 х 2.164.600,00/2.845.216,00=76,07 |
Комисија констатује да је понуда број 90-2020 од 11.03.2020.године ( број Наручиоца
404-87-31/2020 од 18.03.2020.године) Понуђача, “BALKANIJA“ D.O.O. Novi Sad, ул. Јернеја Копитара,бр.46 а, 21000 Нови Сад, најповољнија.
7)Назив, односно име Понуђача чија је понуда најповољнија:
Комисија предлаже одговорном лицу Наручиоца да донесе одлуку о додели уговора и закључи уговор о
набавци табли за обележавање улица, број ЈН 1.1.12.Д/2020 са понуђачем:
-“BALKANIJA“ D.O.O. Novi Sad, ул. Јернеја Копитара,бр.46 а, 21000 Нови Сад,
-за укупну понуђену цену без ПДВ-а:………………………………………………………......2.164.600,00 динара,
-ПДВ износ 20%:……………………………………………………………………………………………….432.920,00 динара,
-укупна понуђена цена са ПДВ-ом:…………………………………………………………..…..2.597.520,00 динара.
-Начин и рок плаћања: Плаћање се врши уз важеће средство финансијског обезбеђења за добро извршење посла у року до 45 (четрдесетпет) дана од дана пријема уредне фактуре и Записника о квалитативној и квантитативној примопредаји које потписују овлашћена лица Наручиоца и понуђача. Плаћање се врши уплатом на рачун понуђача. Понуђачу није дозвољено да захтева аванс.
-Понуђач је дужан да испоручи добра у року од 30 (тридесет) дана од дана потписивања уговора.
– Гарантни рок:Гарантни рок за опрему и коришћене материјале је гарантни рок произвођача опреме или материјала, који се преноси са произвођача опреме или материјала на Наручиоца и тече од дана извршене примопредаје.
Одговорно лице Наручиоца Начелник Општинске управе Општине Александровац прихватио је предлог Комисије за јавну набавку и на основу законског овлашћења је донео Одлуку о додели уговора за јавну набавку мале вредности добара, број ЈН 1.1.12.Д/2020-Набавка табли за обележавање улица, којом се уговор о јавној набавци за понуду број 90-2020 од 11.03.2020.године (број Наручиоца 404-87-31/2020 од 11.03.2020.године), додељује Понуђачу:
-“BALKANIJA“ D.O.O. Novi Sad, ул. Јернеја Копитара,бр.46 а, 21000 Нови Сад,
УПУТСТВО О ПРАВНОМ СРЕДСТВУ: Против ове Одлуке захтев за заштиту права може да се поднесе у року од 5 дана од дана њеног објављивања на Порталу Управе за јавне набавке. Захтев се подноси Наручиоцу а копија се истовремено доставља Републичкој Комисији за заштиту права у поступцима јавних набавки. Захтев за заштиту права мора да садржи елементе прописане чланом 151. Закона о јавним набавкама (“Службени гласник РС“, број 124/2012, 14/2015 и 68/2015). Подносилац захтева је дужан да уплати таксу на рачун буџета Републике Србије број 840-30678845-06, у износу од 60.000,00 динара (сходно члану 156. Закона о јавним набавкама (“Службени гласник РС“, број 124/2012, 14/2015 и 68/2015).
Начелник,
Општинске управе
Иван Новаковић, дипл. правник