Република Србија
ОПШТИНА АЛЕКСАНДРОВАЦ
ОПШТИНСКА УПРАВА
ул. Јаше Петровића, број 26,
37230 Александровац
Број: 404-163-31/2019
Датум:13.06.2019.године
На основу члана 108. Закона о јавним набавкама (“Службени гласник РС“, број 124/2012, 14/2015 и 68/2015) и Извештаја о стручној оцени понуда, број 404-163-30/2019 од 13.06.2019.године, Начелник Општинске управе Општине Александровац доноси:
ОДЛУКУ О ДОДЕЛИ УГОВОРА
за јавну набавку мале вредности добара
број ЈН 1.1.5.Д/2019
1.Уговор за јавну набавку мале вредности добара број ЈН 1.1.5.Д/2019– Набавка канцеларијског
материјала, додељује се понуђачу:
– “Папирус комерц“, 37000 Крушевац, Војводе Петра Бојовића, бр. 16,
број понуде Понуђача 4-3 од 05.06.2019.год, број понуде код наручиоца 404-163-14/2019
од 06.06.2019.године.
2.Ову Одлуку у року од 3 (три) дана од дана доношења објавити на Порталу Управе за јавне набавке.
О б р а з л о ж е њ е
Наручилац је дана 14.05.2019. године донео Одлуку о покретању поступка јавне набавке мале вредности добара број 404-163-1/2019.
Позив за подношење понуда број 404-163-4/2019 од 22.05.2019.године објављен је на Порталу Управе за јавне набавке дана 22.05.2019.године.
Након спроведеног поступка отварања понуда и сачињавања Записника о отварању понуда, број
404-163-16/2019 од 06.06.2019.године, Комисија за јавну набавку је приступила стручној оцени понуда и сачинила Извештај о стручној оцени понуда број 404-163-30/2019 од 13.06.2019.године.
У Извештају о стручној оцени понуда Комисија је констатовала следеће:
1)Предмет јавне набавке су добра-Набавка канцеларијског материјала.
-Позив за подношење понуда број 404-163-4/2019 од 22.05.2019.године објављен је на Порталу
Управе за јавне набавке дана 22.05.2019.године.
-Поступак отварања понуда вођен је у просторијама Наручиоца у улици Јаше Петровића, број 26 у
Александровцу дана 06.06.2019.године са почетком у 13:00 часова, од стране Комисије за јавну
набавку формиране Решењем Наручиоца број 404-163-2/2019 од 14.05.2019.године.
2)Процењена вредност јавне набавке (без ПДВ-а)
Процењена вредност јавне набавке без ПДВ-а је:……………………………………………..1.125.000,00динара.
3)Основни подаци о понуђачима
У року за подношење понуда Наручиоцу су достављене 4 (четири) благовремене понуде.
Број под којим је понуда заведена | Назив или шифра понуђача | Датум пријема |
404-163-12/2019 | “BIGZ OFFICE GROUP“ d.o.o.
Ул. Булевар Војводе Мишића, бр. 17,11000 Београд |
05.06.2019.год. |
404-163-13/2019 | TP “Laser team“ d.o.o.
37000 Крушевац, ул. Шумадијска, бр. 113-2 |
05.06.2019.год. |
404-163-14/2019 | “Папирус комерц“
37000 Крушевац, Војводе Петра Бојовића, бр. 16 |
06.06.2019.год. |
404-163-15/2019 | “AMPHORA “ D.O.O.
Булевар војводе Мишића 10, 11040 Београд |
06.06.2019.год. |
Неблаговремених понуда није било.
4)Прегледом достављених понуда Комисија је утврдила следеће:
4.1. Наручиоцу су достављене 4 (четири) благовремене понуде чија је понуђена цена:
Редбр. | Број под којим је понуда заведена | Назив или шифра понуђача | Понуђена
цена без ПДВ износа у динарима |
1. | Бр. Наручиоца:404-163-12/2019
од 05.06.2019.год. бр.Понуђача: 309 од 03.06.2019. год. |
“BIGZ OFFICE GROUP“ d.o.o.
Ул. Булевар Војводе Мишића, бр. 17, 11000 Београд |
1.164.796,09 |
2. | Бр. Наручиоца:404-163-13/2019
од 05.06.2019.год. бр.Понуђача: 6/19 од 06.06.2019. год. |
TP “Laser team“ d.o.o.
37000 Крушевац, ул. Шумадијска, бр. 113-2 |
979.135,00 |
3. | Бр. Наручиоца:404-163-14/2019
од 06.06.2019.год. бр.Понуђача: 4-3 од 05.06.2019. год. |
“Папирус комерц“
37000 Крушевац, Војводе Петра Бојовића, бр. 16 |
970.575,05 |
4. | Бр. Наручиоца:404-163-15/2019
од 06.06.2019.год. бр.Понуђача: 0606 од 06.06.2019. год. |
“AMPHORA “ D.O.O.
Булевар војводе Мишића 10, 11040 Београд |
1.422.044,60 |
4.2.Понуђачи су доставили обрасце и доказе о испуњености услова за учешће у поступку:
Сви понуђачи су доставили потребне обрасце и доказе о испуњености обавезних и додатних услова.
4.3.Рачунском контролом достављених понуда Комисија је уочила рачунске грешке и то:
-у понуди број 404-163-12/2019 од 05.06.2019.год, понуђача “BIGZ OFFICE GROUP“ d.o.o.
ул. Булевар Војводе Мишића, бр. 17, 11000 Београд“;
-у понуди број 404-163-15/2019 од 06.06.2019.год, понуђача TP “Laser team“ d.o.o. 37000 Крушевац,
ул. Шумадијска, бр. 113-2, 404-163-14/2019 од 06.06.2019.године и
-у понуди 404-163-15/2019 од 06.06.2019.год, понуђача “AMPHORA “ D.O.O. Булевар војводе Мишића
10, 11040 Београд.
Понуда број 404-163-14/2019 од 05.06.2019.године, понуђача “Папирус комерц“ , 37000 Крушевац,
Војводе Петра Бојовића, бр. 16 је рачунски исправна.
Наручилац је сагласно члану 93. ЗЈН извршио исправку рачунских грешака и писаним путем односно путем електронске поште је затражио сагласност за исправку рачунских грешака од напред наведених понуђача.
Сви наведени Понуђачи су се сагласили са исправком рачунских грешака и своје сагласности доставили Наручиоцу путем електронске поште до дана 12.06.2019.године и то:
-Сагласност број 404-163-22/2019 Понуђача TP “Laser team“ d.o.o. 37000 Крушевац, ул.Шумадијска, бр. 113-2;
-Сагласност број 404-163-26/2019, “AMPHORA “ D.O.O.Булевар војводе Мишића 10, 11040 Београд и
-Сагласност број 404-163-28/2019 Понуђача “BIGZ OFFICE GROUP“ d.o.o.Ул. Булевар Војводе Мишића, бр. 17, 11000 Београд.
Након исправке рачунских грешака Комисија је утврдила да су Наручиоцу достављене понуде са следећим ценама:
Редбр. | Број под којим је понуда заведена | Назив или шифра понуђача | Понуђена
цена без ПДВ износа у динарима |
1. | Бр. Наручиоца:404-163-12/2019
од 05.06.2019.год. бр.Понуђача: 309 од 03.06.2019. год. |
“BIGZ OFFICE GROUP“ d.o.o.
Ул. Булевар Војводе Мишића, бр. 17, 11000 Београд |
1.167.176,19 |
2. | Бр. Наручиоца:404-163-13/2019
од 05.06.2019.год. бр.Понуђача: 6/19 од 06.06.2019. год. |
TP “Laser team“ d.o.o.
37000 Крушевац, ул. Шумадијска, бр. 113-2 |
979.785,00 |
3. | Бр. Наручиоца:404-163-14/2019
од 06.06.2019.год. бр.Понуђача: 4-3 од 05.06.2019. год. |
“Папирус комерц“
37000 Крушевац, Војводе Петра Бојовића, бр. 16 |
970.575,05 |
4. | Бр. Наручиоца:404-163-15/2019
од 06.06.2019.год. бр.Понуђача: 0606 од 06.06.2019. год. |
“AMPHORA “ D.O.O.
Булевар војводе Мишића 10, 11040 Београд |
1.422.044,60 |
4.4.Комисија је констатовала да достављене понуде: број 404-163-12/2019 од 05.06.2019.год, понуђача “BIGZ OFFICE GROUP“ d.o.o.ул. Булевар Војводе Мишића, бр. 17, 11000 Београд“, број 404-163-13/2019 од 05.06.2019.год, понуђача TP “Laser team“ d.o.o. 37000 Крушевац, ул. Шумадијска, бр. 113-2,
број 404-163-14/2019 од 06.06.2019.год и број 404-163-14/2019 од 06.06.2019.год, понуђача “Папирус
комерц“ 37000 Крушевац, Војводе Петра Бојовића, бр. 16, не садрже ни један од 5 наведених разлога по основу члана 106. Закона о јавним набавкама (“Службени гласник РС, бр. 124/2012, 14/2015 и 68/2015) за одбијање достављених понуда.
Све 3 (три) достављене понуде у складу са чланом 3. тачка 31), 32) и 33) Закона о јавним набавкама су благовремене, одговарајуће и прихватљиве.
Понуда број 404-163-15/2019 од 06.06.2019.године понуђача“AMPHORA “ D.O.O.Булевар војводе Мишића 10, 11040 Београд је неприхватљива, зато што понуђена укупна цена без ПДВ-а прелази износ процењене вредности јавне набавке и неће се узети у разматрање и рангирање.
5)Критеријум за доделу уговора је: најнижа понуђена цена без ПДВ-а.
6)Рангирање понуда
С обзиром да су Наручиоцу достављене 3 (три) благовремене, одговарајуће и прихватљиве понуде, Наручилац је на основу примене критеријума најнижа понуђена цена формирао следећу ранг листу:
Ранг листа:
Ред. бр. | Назив понуђача | Понуђена цена без ПДВ-а (РСД) |
1. | “Папирус комерц“, 37000 Крушевац, Војводе Петра Бојовића, бр. 16 | 970.575,05 |
2. | TP “Laser team“ d.o.o. 37000 Крушевац, ул. Шумадијска, бр. 113-2 | 979.785,00 |
3. | “BIGZ OFFICE GROUP“ d.o.o. ул. Булевар Војводе Мишића, бр. 17,
11000 Београд |
1.167.176,19 |
Комисија констатује да је понуда број Понуђача: 4-3 од 05.06.2019. године (број Наручиоца:
404-163-14/2019 од 06.06.2019.године) Понуђача “Папирус комерц“, 37000 Крушевац, Војводе Петра Бојовића, бр. 16, најповољнија.
7)Назив, односно име Понуђача чија је понуда најповољнија:
Комисија предлаже одговорном лицу Наручиоца да донесе одлуку о додели уговора и закључи уговор о набавци канцеларијског материјала, број ЈН 1.1.5.Д/2019 са понуђачем:
– “Папирус комерц“, 37000 Крушевац, Војводе Петра Бојовића, бр. 16,
-за укупну понуђену цену без ПДВ-а:………………………………………………………......970.575,05 динара,
-ПДВ износ 20%:…………………………………………………………………………………………….194.115,01 динара,
-укупна понуђена цена са ПДВ-ом:…………………………………………………………....1.164.690,06 динара.
-Цене подразумевају “франко“ магацин наручиоца.
– Цене су дате по јединици мере према приложеној спецификацији.
-Цене из понуде и приложене спецификације су фиксне и неће се мењати током реализације уговора.
–Начин плаћања:Плаћање ће се извршити на основу испостављене фактуре од стране понуђача који је
на основу одлуке о додели уговора закључио уговор са Наручиоцем, а најкасније у року од 45 дана,
од дана достављања фактуре Наручиоцу у складу са Законом о роковима измирења новчаних обавеза у
комерцијалним трансакцијама (“Сл. гласник РС“, бр.119/2012).
–Начин и место испоруке је: сукцесивно у року од 12 месеци од момента закључења уговора.
Испорука ће се вршити одговарајућим возилом понуђача -на адресу седишта Општинске управе
Општине Александровац, на територији општине Александровац, а по налогу Наручиоца.
–Рок испоруке је: 2 (два) дана од дана упућивања захтева-требовања Наручиоца.
–Рок важења понуде:Рок важења понуде износи 60 (шездесет) дана од дана отварања понуда.
Одговорно лице Наручиоца Начелник Општинске управе Општине Александровац прихватио је предлог Комисије за јавну набавку и на основу законског овлашћења је донео Одлуку о додели уговора за јавну набавку мале вредности добара, број ЈН 1.1.5.Д/2019-Набавка канцеларијског материјала , којом се уговор о јавној набавци за понуду број 4-3 од 05.06.2019.године (број Наручиоца 404-163-14/2019 од 06.06.2019.године), додељује Понуђачу:
“Папирус комерц“, 37000 Крушевац, Војводе Петра Бојовића, бр. 16.
УПУТСТВО О ПРАВНОМ СРЕДСТВУ: Против ове Одлуке захтев за заштиту права може да се поднесе у року од 5 дана од дана њеног објављивања на Порталу Управе за јавне набавке. Захтев се подноси Наручиоцу а копија се истовремено доставља Републичкој Комисији за заштиту права у поступцима јавних набавки. Захтев за заштиту права мора да садржи елементе прописане чланом 151. Закона о јавним набавкама (“Службени гласник РС“, број 124/2012, 14/2015 и 68/2015). Подносилац захтева је дужан да уплати таксу на рачун буџета Републике Србије број 840-30678845-06, у износу од 60.000,00 динара (сходно члану 156. Закона о јавним набавкама (“Службени гласник РС“, број 124/2012, 14/2015 и 68/2015).
Начелник,
Општинске управе
Иван Новаковић, дипл. правник