«

»

јун 18

Позив за достављање понуда за набавку услуга број 12У/2021 – Услуге штампања за Општинску управу

РЕПУБЛИКА СРБИЈА
ОПШТИНА АЛЕКСАНДРОВАЦ
ОПШТИНСКА УПРАВА
Ул.Јаше Петровића, број 26
37230 Александровац
Број:404-165-1/2021
Датум:18.06.2021.године.
           

 

На основу члана 27. став 1. тачка 1. Закона о јавним набавкама (“Службени гласник  РС“, број 91/2019) и члана 45. Правилника о ближем уређивању поступака јавних набавки,

набавки на које се Закон не примењује и набавки друштвених и других посебних услуга,

број 020-509/2020 -01 од 13.11.2020.године, а у вези са обезбеђењем конкуренције у поступку спровођења поступка набавке услуга- Услуге штампања за Општинску управу, упућује се

 

ПОЗИВ ЗА ДОСТАВЉАЊЕ ПОНУДА

ЗА НАБАВКУ УСЛУГА НА КОЈУ СЕ ЗАКОН НЕ ПРИМЕЊУЈЕ-

Број 12У/2021- Услуге штампања за Општинску управу

           

 

1.Назив, адреса и интернет страница Наручиоца:

Општинска управа општине Александровац, улица Јаше Петровића, број 26, 37230 Александровац,  www.aleksandrovac.rs, позива све заинтересоване привредне субјекте да припреме и поднесу понуде у складу са Позивом за подношење понуда.

2.Предмет набавке:

Услуге штампања за Општинску управу.

3.Врста Наручиоца:

Орган јединице локалне самоуправе.

4.Врста поступка набавке:

Набавка на коју се закон не примењује.

5.Врста предмета:

Услуге.

6.Главна CPV ознака:

22000000-штампани материјал и сродни производи.

7.Место доставе извршених услуга:

  Општина Александровац, улица Јаше Петровића, бр.26, 37230 Александровац.

8.Елементи понуде:

1)Јединичне и укупна цена услуга-изражена  у динарима без ПДВ-а и са ПДВ-ом.

2)Захтеви у погледу начина, рока и услова плаћања:

    Плаћање за извршене услуге  је најкасније 45 дана  по испостављеној фактури, а по   

    претходној контроли извршених услуга.

                 Плаћање се врши уплатом на рачун  Вршиоца услуге.

3)Захтев у погледу рока извршења услуга:

   Сукцесивно,по позиву Наручиоца.

4)Захтев у погледу рока важења понуде:

               Рок важења понуде не може бити краћи од 30 дана од дана отварања понуда.

   У случају истека рока важења понуде, Наручилац је дужан да у писаном облику    

   затражи од   Понуђача  продужење рока важења понуде.

               Понуђач који прихвати захтев за продужење рока важења понуде не може мењати

   понуду.

9.Техничко- технолошки елементи предмета услуга: садржани су у Обрасцу структуре цена-

   Спецификацији.

10.Саставни део понуде: Образац 1, Образац 2. и Образац 3.

11.Критеријум за избор економски најповољније понуде је ЦЕНА.

12.Начин подношења понуде и рок за подношење понуде:

     Понуде се достављају у затвореној коверти поштом на адресу: Општинска управа општине

     Александровац, улица  Јаше Петровића,  број 26, 37230 Александровац, са назнаком:

     “Набавка услуга на коју се  закон не примењује, број 12У-2021- Услуге штампања за

      Општинску управу -не отварати“ или електронском поштом на адресу  soaleker@ptt.rs  

      или се предају лично на пријемни шалтер  Општинске управе општине Александровац у

      затвореној коверти,  до  09.00 часова, закључно са  25.06.2021.године.

     Благовременим  ће се сматрати све понуде,  без обзира на начин доставе, које стигну на

     напред  наведене  адресе Наручиоца, најкасније до 09.00 часова, закључно са 25.06.2021. год.

     Неблаговремене и непотпуне понуде се неће разматрати, већ ће се неотворене вратити

     подносиоцима.

     Обавештење о закљученом уговору биће објављено  на  интернет страници  Наручиоца. 

     Сва додатна обавештења у вези са овим позивом могу се добити на телефон 037/3554-556.

     Контакт: Мирјана Миленковић.

 

                                                                                                            Лице за спровођење набавке,

                                                                                                                   Мирјана Миленковић

 

КОНКУРСНА ДОКУМЕНТАЦИЈА

Print Friendly, PDF & Email