Република Србија
ОПШТИНА АЛЕКСАНДРОВАЦ
ОПШТИНСКА УПРАВА
Александровац
ул. Јаше Петровића, број 26
Број: 404-175–9/2017
Датум:06.09.2017.године
На основу члана 108. Закона о јавним набавкама (“Службени гласник РС“, број 124/2012, 14/2015 и 68/2015) и Извештаја о стручној оцени понуда, број 404-175-8/2017 од 06.09.2017.године, Начелник Општинске управе Општине Александровац доноси:
ОДЛУКУ О ДОДЕЛИ УГОВОРА
за јавну набавку мале вредности добара
број ЈН 1.1.3.Д /2017
1.Уговор за јавну набавку мале вредности добара број ЈН 1.1.3.Д/2017- Набавка путничког возила, додељује се понуђачу:
“ИНТЕРАУТО“ Д.О.О. Чачак, ул. Скадарска, број 7, 32000 Чачак,
бр. понуде 220/17 од 28.08.2017.год, број понуде код наручиоца 404-175-6/2017 од 04.09.2017.године.
2.Ову Одлуку у року од 3 (три) дана од дана доношења објавити на Порталу Управе за јавне набавке.
О б р а з л о ж е њ е
Наручилац је дана 17.08.2017. године донео Одлуку о покретању поступка јавне набавке мале вредности добара број 404-175/2017.
Позив за подношење понуда број 404-175-3/2017 од 24.08.2017.године објављен је на Порталу Управе за јавне набавке дана 24.08.2017.године.
Након спроведеног поступка отварања понуда и сачињавања Записника о отварању понуда, број
404-175-7/2017 од 04.09.2017.године, Комисија за јавну набавку је приступила стручној оцени понуда и сачинила Извештај о стручној оцени понуда број 404-175-8/2017 од 06.09.2017.године.
У Извештају о стручној оцени понуда Комисија је констатовала следеће:
1)Предмет јавне набавке су добра-Набавка путничког возила.
-Позив за подношење понуда број 404-175-3/2017 од 24.08.2017.године објављен је на Порталу Управе за јавне набавке дана 24.08.2017.године.
-Поступак отварања понуда вођен је у просторијама Наручиоца у улици Јаше Петровића, број 26 у Александровцу дана 04.09.2017.године са почетком у 13:00 часова, од стране Комисије за јавну набавку формиране Решењем Наручиоца број 404-175-1/2017 од 17.08.2017.године.
2)Процењена вредност јавне набавке (без ПДВ-а)
Процењена вредност јавне набавке без ПДВ-а је:…………………………………..1.208.333,00 динара.
3)Основни подаци о понуђачима
У року за подношење понуда Наручиоцу су достављене две благовремене понуде.
Број под којим је понуда заведена Назив понуђача
-404-175-5/2017 од 31.08.2017.год, “VIVA COMPANY“ D.O.O.
ул. Влајића Шуке, бр. 10, 34000 Крагујевац;
-404-175-6/2017 од 04.09.2017.год, “ИНТЕРАУТО“ Д.О.О.
ул. Скадарска, бр. 7, 32000 Чачак.
Неблаговремених понуда није било.
4)Прегледом достављених понуда Комисија је утврдила следеће:
4.1. Наручиоцу су достављене две благовремене понуде чија је понуђена цена:
Ред.
број |
Број под којим је понуда заведена | Назив или шифра понуђача | Укупна понуђена цена без ПДВ износа у динарима |
1. | број Наручиоца:
404-175-5/2017 од 31.08.2017.год. број Понуђача: 92/17 од 29.08.2017 год. |
“VIVA COMPANY“ D.O.O.
ул. Влајића Шуке, бр. 10, 34000 Крагујевац
|
1.138.000,00 |
2. | број Наручиоца:
404-175-6/2017 од 04.09.2017.год. број Понуђача: 220/17 од 28.08.2017 год. |
“ИНТЕРАУТО“ Д.О.О.
ул. Скадарска, бр. 7, 32000 Чачак |
1.123.750,00 |
4.2.Достава тражених образаца и доказа о испуњености услова за учешће у поступку:
Сви понуђачи су доставили тражену документацију, попуњене, оверене и потписане потребне обрасце као доказ о испуњености услова за учествовање у јавној набавци.
Понуде су у складу са чланом 3. Тачка 31), 32) и 33) Закона о јавним набавкама благовремене, одговарајуће и прихватљиве.
5)Начин примене методологије доделе бодова:
-Критеријум за доделу уговора је: најнижа понуђена цена без ПДВ-а.
-Број бодова за наведени критеријум ће се израчунавати на следећи начин:
Број бодова за понуђену цену:Код овог критеријума упоређиваће се укупна цена добара без ПДВ-а из понуде међу појединачним понудама. Могућ број бодова код овог критеријума је од 0-100 бодова. Бодови по овом критеријуму израчунавају се по обрасцу: Број бодова= 100 х најнижа понуђена цена на тендеру / цена конкретног понуђача.
6)Рангирање понуда
С обзиром да су Наручиоцу достављене две благовремене, одговарајуће и прихватљиве понуде, Наручилац је на основу критеријума најнижа понуђена цена формирао следећу ранг листу:
Ранг листа:
Ред.
бр |
Назив понуђача | Укупна понуђена цена
без ПДВ-а (РСД) |
Број бодова |
1. | “ИНТЕРАУТО“ Д.О.О.
ул. Скадарска, бр. 7, 32000 Чачак |
1.123.750,00 | 100х1.123.750,00/1.123.750,00=100 |
2. | “VIVA COMPANY“ D.O.O.
ул. Влајића Шуке, бр. 10, 34000 Крагујевац |
1.138.000,00 | 100х1.123.750,00/1.138.000,00=98,75 |
Комисија констатује да је понуда број Наручиоца 404-175-6/2017 од 04.09.2017.године, Понуђача: “ИНТЕРАУТО“ Д.О.О. ул. Скадарска, бр. 7, 32000 Чачак, број 220/17 од 28.08.2017.године најповољнија.
7)Назив, односно име Понуђача чија је понуда најповољнија:
Комисија предлаже одговорном лицу Наручиоца да донесе одлуку о додели уговора и закључи уговор о набавци добара за набавку број ЈН 1.1.3.Д/2017- Набавка путничког возила са понуђачем:
-“ИНТЕРАУТО“ Д.О.О. ул. Скадарска, бр. 7, 32000 Чачак;
-за укупну понуђену цену без ПДВ-а:…………………………………………1.123.750,00 дин.
и словима: (једанмилионстодвадесеттрихиљадеседамстотинапедесетдинара );
-ПДВ износ 20%:…………………………………………………………………………….224.750,00 дин.
-Укупна понуђена цена са ПДВ-ом::………………………………………….1.348.500,00 дин.
и словима:( једанмилионтристачетрдесетосамхиљадапетстотинадинара).
–Рок и начин плаћања: 45 дана од дана достављања фактуре.
–Рок важења понуде:31 дан.
-Рок испоруке:7 дана од дана потписивања уговора.
-Гарантни период :2 године или 35.000 пређених километара (шта пре наступи).
-Место и начин испоруке:локација наручиоца.
Одговорно лице Наручиоца Начелник Општинске управе Општине Александровац прихватио је предлог Комисије за јавну набавку мале вредности добара и на основу законског овлашћења је донео Одлуку о додели уговора за јавну набавку мале вредности добара, број ЈН 1.1.3.Д/2017- Набавка путничког возила, којом се уговор о јавној набавци за понуду број 220/17 од 28.08.2017.године
(број Наручиоца 404-175-6/2017 од 04.09.2017.године), додељује понуђачу:
-“ИНТЕРАУТО“ Д.О.О. ул. Скадарска, бр. 7, 32000 Чачак.
УПУТСТВО О ПРАВНОМ СРЕДСТВУ: Против ове Одлуке захтев за заштиту права може да се поднесе у року од 5 дана од дана њеног објављивања на Порталу Управе за јавне набавке. Захтев се подноси Наручиоцу а копија се истовремено доставља Републичкој Комисији за заштиту права у поступцима јавних набавки. Захтев за заштиту права мора да садржи елементе прописане чланом 151. Закона о јавним набавкама (“Службени гласник РС“, број 124/2012, 14/2015 и 68/2015). Подносилац захтева је дужан да уплати таксу на рачун буџета Републике Србије број 840-30678845-06, у износу од 60.000,00 динара (сходно члану 156. Закона о јавним набавкама (“Службени гласник РС“, број 124/2012, 14/2015 и 68/2015).
Доставити:
1.Порталу УЈН у року од 3 дана
од дана доношења,
2.Начелнику Општинске управе,
3.Архиви
Начелник Општинске управе, ______________________________
Иван Новаковић, дипл.правник