Република Србија
ОПШТИНА АЛЕКСАНДРОВАЦ
ОПШТИНСКА УПРАВА
ул. Јаше Петровића, број 26,
37230 Александровац
Број: 404-119-11/2018
Датум:06.06.2018.године
На основу члана 108. Закона о јавним набавкама (“Службени гласник РС“, број 124/2012, 14/2015 и 68/2015) и Извештаја о стручној оцени понуда, број 404-119-10/2018 од 05.06.2018.године, Начелник Општинске управе Општине Александровац доноси:
ОДЛУКУ О ДОДЕЛИ УГОВОРА
за јавну набавку мале вредности добара
број ЈН 1.1.5.Д/2018
1.Уговор за јавну набавку мале вредности добара,број ЈН1.1.5.Д/2018- Набавка канцеларијског материјала, додељује се Понуђачу:
–“ПАПИРУС –КОМЕРЦ “ул. Војводе Петра Бојовића, бр. 16, 37000 Крушевац,,
број понуде Понуђача 43 од 31.05.2018.године, број понуде код наручиоца
404-119-6/2018 од 01.06.2018.године.
2.Ову Одлуку у року од 3 (три) дана од дана доношења објавити на Порталу Управе за јавне набавке.
О б р а з л о ж е њ е
Наручилац је дана 16.05.2018. године донео Одлуку о покретању поступка јавне набавке мале вредности добара број 404-119-1/2018.
Позив за подношење понуда број 404-119-4/2018 од 23.05.2018.године објављен је на Порталу Управе за јавне набавке дана 23.05.2018.године.
Након спроведеног поступка отварања понуда и сачињавања Записника о отварању понуда, број
404-119-9/2018 од 04.06.2018.године, Комисија за јавну набавку је приступила стручној оцени понуда и сачинила Извештај о стручној оцени понуда број 404-119-10/2018 од 05.06.2018.године.
У Извештају о стручној оцени понуда Комисија је констатовала следеће:
1)Предмет јавне набавке су добра-Набавка канцеларијског материјала.
-Позив за подношење понуда број 404-119-4/2018 од 23.05.2018.године објављен је на Порталу
Управе за јавне набавке дана 23.05.2018.године.
-Поступак отварања понуда вођен је у просторијама Наручиоца у улици Јаше Петровића, број 26 у
Александровцу дана 04.06.2018.године са почетком у 11:00 часова, од стране Комисије за јавну
набавку формиране Решењем Наручиоца број 404-119-2/2018 од 16.05.2018.године.
2)Процењена вредност јавне набавке (без ПДВ-а)
Процењена вредност јавне набавке без ПДВ-а је:……………………………………………….1.125.000,000 динара.
3)Основни подаци о понуђачима
Број под којим је понуда заведена Назив понуђача
-404-119-6/2018 од 01.06.2018.године, – “ПАПИРУС –КОМЕРЦ “ КРУШЕВАЦ;
ул. Војводе Петра Бојовића, бр. 16, 37000 Крушевац;
-404-119-7/2018 од 01.06.2018.године, -T.P.“Laser Team“ d.o.o.
ул. Шумадијска, бр. 113/2, бб, 37000 Крушевац;
-404-119-8/2018 од 01.06.2018.године, – P.D.“Broker“d.o.o. Niš
ул. Мајаковског, бр. 95, 18000 Ниш.
Неблаговремених понуда није било.
4)Прегледом достављених понуда Комисија је утврдила следеће:
4.1. Наручиоцу су достављене 3 (три) благовремене понуде:
Понуђене цене су:
Ред. број | Број под којим је понуда заведена | Назив или шифра понуђача | Понуђена цена без ПДВ износа у динарима |
1. | број Наручиоца:
404-119-6/2018 од 01.06.2018.год. број Понуђача: 43 од 31.05.2018. год |
“ПАПИРУС –КОМЕРЦ “ ул. Војводе Петра Бојовића, бр. 16, 37000 Крушевац
|
892.548,50 |
2. | број Наручиоца:
404-119-7/2018 од 01.06.2018.год. број Понуђача: 4/18 од 04.06.2018.год |
T.P.“Laser Team“ d.o.o.
ул. Шумадијска, бр. 113/2, бб, 37000 Крушевац;
|
918.395,00 |
3. | број Наручиоца:
404-119-8/2018 од 01.06.2018.год. број Понуђача:110-06/18 од 01.06.2018.год |
P.D.“Broker“d.o.o. Niš
ул. Мајаковског, бр. 95, 18000 Ниш |
954.970,00 |
4.2.Достава образаца и доказа о испуњености услова за учешће у поступку:
Сви понуђачи су доставили потребне обрасце и доказе о испуњености обавезних и додатних услова.
4.3.Достављене понуде број:404-119-6/2018 од 01.06.2018.год.(заводни број Понуђача 43 од
31.05.2018.год, Понуђача “ПАПИРУС –КОМЕРЦ “, ул. Војводе Петра Бојовића, бр. 16, 37000
Крушевац; 404-119-7/2018 од 01.06.2018.год.(заводни број Понуђача 4/18 од 01.06.2018.године,
Понуђача T.P.“Laser Team“ d.o.o.ул. Шумадијска, бр. 113/2, бб, 37000 Крушевац и 404-119-8/2018 од
01.06.2018.године Понуђача P.D.“Broker“d.o.o. Niš, ул. Мајаковског, бр. 95, 18000 Ниш, не садрже ни
један од 5 наведених разлога по основу члана 106. Закона о јавним набавкама (“Службени гласник
РС, бр. 124/2012, 14/2015 и 68/2015) за одбијање достављених понуда.
4.4.Достављене понуде су у складу са чланом 3. тачка 31), 32) и 33) Закона о јавним набавкама:
Понуде су благовремене, одговарајуће и прихватљиве.
5)Критеријум за доделу уговора је: најнижа понуђена цена без ПДВ-а.
Начин примене методологије доделе бодова:
-Критеријум за доделу уговора је: најнижа понуђена цена без ПДВ-а.
6)Рангирање понуда
С обзиром да су Наручиоцу достављене 3(три) благовремене, одговарајуће, прихватљиве понуде, Наручилац је на основу критеријума најнижа понуђена цена формирао следећу ранг листу:
Ранг листа:
Ред.
бр |
Назив понуђача | Укупна понуђена цена
без ПДВ-а (РСД)
|
1. | “ПАПИРУС –КОМЕРЦ “ул. Војводе Петра Бојовића, бр. 16,
37000 Крушевац |
892.548,50 |
2. | T.P.“Laser Team“ d.o.o.ул. Шумадијска, бр. 113/2, бб,
37000 Крушевац |
918.395,00 |
3. | P.D.“Broker“d.o.o. Niš ул. Мајаковског, бр. 95,
18000 Ниш |
954.970,00 |
Комисија констатује да је понуда број 404-119-6/2018 од 01.06.2018. године, Понуђача “ПАПИРУС –КОМЕРЦ “ул. Војводе Петра Бојовића, бр. 16, 37000 Крушевац, број Понуђача 43 од 31.05.2018.године најповољнија.
7)Назив, односно име Понуђача чија је понуда најповољнија:
Комисија предлаже одговорном лицу Наручиоца да донесе одлуку о додели уговора и закључи уговор за Набавку канцеларијског материјала, број ЈН 1.1.5.Д/2018 са:
–“ПАПИРУС –КОМЕРЦ “ул. Војводе Петра Бојовића, бр. 16, 37000 Крушевац,
-за укупну понуђену цену без ПДВ-а:………………………………………………………......892.548,50 динара,
-ПДВ износ 20%:…………………………………………………………………………………………….178.509,70 динара,
-укупна понуђена цена са ПДВ-ом:…………………………………………………………....1.071.058,20 динара.
–Начин плаћања:
Плаћање ће се извршити на основу испостављене фактуре од стране понуђача који је на основу
одлуке о додели уговора закључио уговор са Наручиоцем, а најкасније у року од 45 дана,
од дана достављања фактуре Наручиоцу у складу са Законом о роковима измирења новчаних
обавеза у комерцијалним трансакцијама (“Сл. Гласник РС“, бр.119/2012).
–Начин и место испоруке је: сукцесивно у року од 12 месеци од момента закључења уговора.
Испорука ће се вршити одговарајућим возилом понуђача -на адресу седишта Општинске управе
Општине Александровац, на територији општине Александровац, а по налогу Наручиоца.
–Рок испоруке је:2 дана од дана упућивања захтева-требовања Наручиоца (не дуже од 2 (два) дана).
–Рок важења понуде:Рок важења понуде износи 60 (шездесет) дана од дана отварања понуда.
Одговорно лице Наручиоца Начелник Општинске управе Општине Александровац прихватио је предлог Комисије за јавну набавку и на основу законског овлашћења је донео Одлуку о додели уговора за јавну набавку мале вредности добара, број ЈН 1.1.5.Д/2018-Набавка канцеларијског материјала, којом се уговор о јавној набавци за понуду број 43 од 31.05.2018. године (број Наручиоца 404-119-6/2018 од 01.06.2018.године), додељује Понуђачу:
–“ПАПИРУС –КОМЕРЦ “ул. Војводе Петра Бојовића, бр. 16, 37000 Крушевац.
УПУТСТВО О ПРАВНОМ СРЕДСТВУ: Против ове Одлуке захтев за заштиту права може да се поднесе у року од 5 дана од дана њеног објављивања на Порталу Управе за јавне набавке. Захтев се подноси Наручиоцу а копија се истовремено доставља Републичкој Комисији за заштиту права у поступцима јавних набавки. Захтев за заштиту права мора да садржи елементе прописане чланом 151. Закона о јавним набавкама (“Службени гласник РС“, број 124/2012, 14/2015 и 68/2015). Подносилац захтева је дужан да уплати таксу на рачун буџета Републике Србије број 840-30678845-06, у износу од 60.000,00 динара (сходно члану 156. Закона о јавним набавкама (“Службени гласник РС“, број 124/2012, 14/2015 и 68/2015).
Начелник,
Општинске управе
Иван Новаковић, дипл. правник